Tillbaka till skolan och planer infor helgen

Yes, idag var det tillbaka till vardagen. Grr, ar fortfarande lite smasur pa alla lyckligt lottade svenskar, men that's life! Att bero pa skolan.. jag gick ju med i en klubb har borta och forsta resan ar pa lordag! Skidklubben har en resa till ett populart skidstalle, sa det blir att sova over hos en kompis och dra ivag runt halv 6 pa morgonen (d.v.s. vakna upp runt 4). Det ska bli jattekul verkligen! Tyvarr ar det ratt dyrt, varje resa kostar runt 1000 spann och med tanke pa att det bara ar endagsresor kanns det aningen dyrt. Eller sa ar det jag som ar snal, jag vet inte. Haha, men i alla fall, sa innan det ska jag vara med ett gang kompisar pa fredagen efter skolan och sedan aka direkt till min andra kompis for att sussa dar. Yayyy :)

Nu ska jag plugga </3. Vi hors imorgon!

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Låter hur kul som helst! Tyvärr är det dyrt (även i Sverige) med skid-åkning då jag antar att du menar slalom. Hoppas att ni inte får så kallt som vi har det här med -22 grader! I Särna i norra Dalarna har de runt -40 grader. Nej, nu ska jag elda vidare...

Kram!

2010-01-05 @ 13:00:56
Postat av: Malin

haha sötnos! det heter "apropå" inte "att bero på" ;P haha var bara tvungen! Du får inte glömma bort svenskan tills du kommer hem :))) <3

2010-01-05 @ 20:02:10
URL: http://tjamalin.blogg.se/
Postat av: mormor+göran

Ta´t lungt ner för backarna så att Du hinner njuta och inte far illa, då är det väl okej med priset, om allt går bra alltså! Just nu är det "bara" 20 minus hos oss, men det skall bli kallare, men vi eldar också inne så härinne är det 20 plus, vilken skillnad, eller hur? Göran skall in på sjukhuset igen på fredag och opereras i bihålerna, lika som hans mamma gjorde.Vi håller tummarna för mycket just nu, även för våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-05 @ 21:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0