Tjejer ar hemska

Kom igen, erkann att tjejer ar fan sa mycket varre an killar vad det galler dalig attityd mot varandra? Tjejer ar verkligen hemska! Frysa ut, dissa, snacka bakom ryggen, ignorera, ge blickar och elaka kommentarer ar bara nagra av alla hemskheter tjejer haller pa med. Inte alla saklart, men jakligt manga! Ibland onskar jag att jag vore kille, sa man slapp allt tjejvarlden haller pa med. Vad beror detta pa? Avundsjuka kanske? Dalig sjalvkansla? Radsla for att inte bli accepterad? Hm, jag tror for i helskotta inte att det ar lattare att bli accepterad om man beter sig som en, ursakta, bitch rent utsagt! Man kanske far ytlig respons av sadana som ar likadana, men inga vanner kan jag garantera. Ingen ar val perfekt, men hur svart ar det att vara snall mot nagon egentligen? "Men jag taaal bara inte henne", kanske ni hor da och da, eller kanske sjalva sager ibland. Jag kan inte ljuga och saga att jag aldrig sagt sa, men egentligen.. varfor? Det ar sa himla onodigt. Dom inte folk for fort och gor varlden till en battre varld tjejer!


:)


Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Heja, Elin!

(Här hemma står Rasmus för cat-fighten:))

Ska åka och jobba nu:(

Kramisar

2010-01-07 @ 07:11:34
Postat av: mormor+göran

Vilken tur att inte alla är lika, vad det skulle vara tråkigt och ointressant om alla "dockor" skulle säja samma sak till varann hela tiden, vilken tur att vi människor är olika allihopa!!! Dålig självkänsla, dålig erfarenhet att umgås med många olika, så tjejer ut i världen och upplev att ni accepteras fast ni ser annorlunda ut, pratar annat språk och gör andra saker och får uttala er om er egen mening. Vi lär oss av varandra för alla är bra på någonting och ingen är bra på allting. Håll huvudet upp och må bra våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-07 @ 13:56:35
Postat av: Anonym

Elin du får ta och svara på mitt mejl :) när du ha tid förstås men hoppas det är snart, höhö <3

2010-01-10 @ 19:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0