Tjolahopp

Jo, sahar heter ju GPs Tanzania blogg: http://gpontour.blogg.se/
Maste ju lanka den aven fast det inte finns sa jattemycket skrivet dar an :) Usch nu sitter jag och jobbar pa research paper(et?) igen. Det handlar om psykopater och seriemordare! Ganska fascinerande faktiskt. Min snubbe var skapligt sjuk i huvudet och det sista han sa innan han gick igenom sin dodsdom var "Don't blow my brains out! The Japanese want to buy them". Ganska.. intressant. Sa nu ska jag fortsatta skriva om den har galna snubben. Vi hors :)

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Uff, vad svårt det måste vara som Du får skriva om och tänka igenom, skall Du bli någon sorts detektiv?Måste Du räkna ut hur han tänker, uff jag har ju ingen bakgrund till det alls,fast jag nyss såg Morden i Midsomer, buff vad svårt. Hoppas det går bra för Dej Du som är våran B Ä S T I S ! ! !

2010-01-13 @ 22:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0