Ahhhhhh det ar ju juni

Nej, jag far angest varje gang jag bestammer mig for att skriva har, sa jag angrar mig och haller mig borta fran datorn lite sadar istallet. Nu ar det juni, GALET! Pa fredag ar det prom och pa sondag ska jag och ett gang kompisar aka till Hershey Park och pa onsdag nasta vecka.. KOMMER MAMMA, PAPPA & JACOB! Som jag inte sett pa 10 manader. Wow, hur haftigt kommer inte det att bli?

Just ja, maste bara skriva att gud vad fina alla Salas studenter var pa studentbalen. Haha jag blev nastan lite tarogd av att kolla pa alla! Nu har ni studentveckan.. jag sager bara en sak: En gang i livet, KOR HART! :)

Jag ar glad. Valdigt glad. Vill nastan inte aka hem! Det beror pa alla som jag kommit sa nara det har aret och speciellt en person. Men.. jag blev lite uppmuntrad av kommentaren jag fick har pa bloggen av pappas kompis som ocksa varit utbytesstudent. Han sa att han holl kontakten med dem har borta efter att han akte hem och fortfarande aker och halsar pa vartannat ar. Sa vill jag ocksa ha det (och jag har redan 4 vanner som ska halsa pa).
 Galet.

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Lycka till på "promen" och ha det så kul i Hershey Park! Apropå prom så var Sandra B. på förstasidan i SA och hon var så fin. (Sparar tidningen åt dig.)Går här hemma och längtar efter att komma iväg. Mormor och Göran + grannarna tar hand om hus och katt. Vi ses snart!

2010-06-04 @ 11:03:54
Postat av: mormor+göran

Du får berätta för oss sedan vad alla dom där nya orden betyder, vi är ju lite bakom så att säja.Vi håller tummarna för Dej så att allt skall gå som Du förväntar Dej. Vi har haft det jättelyxigt på Hurtigruten, tack alla ni som var med på presenten till mej. Kram till alla!

2010-06-05 @ 16:33:28
Postat av: mormor+göran

Har Du hela familjen hos Dej nu? Har dom kommit fram utan problem? Hur är det nu då när Du får vara guide och visa runt och tala om hur man skall göra? Känns det vuxet? Vi håller på och äter resterna ur erat kylskåp, lite nya ideer, har aldrig använt Cocosmjölk själv, skall bli spännande. Ni får väl göra en lista på allt som skall finnas i kylskåpet när ni kommer hem. Det är då det, nu är nu ! Ha det bra och må bra allihopa!! Hur länge kommer den här sidan att fungera?????

2010-06-10 @ 10:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0