Imorgon börjar hemresan till Sverige

Nu sitter jag här sista hela dagen i USA. Det känns helt surrealistiskt. Imorgon stiger jag på flygplanet hemåt efter nästan ett helt år utomlands! Det känns både roligt och sorligt. Det första jag kommer göra när jag kommer till Sverige är att kyssa backen och köpa lösgodis haha! Nej men snart är jag.. hemma, igen. Idag kommer det över några kompisar och ska säga hejdå en sista gång och så blir det puerto ricansk middag. Så nu har man alltså varit på Road Trip längst med kusten ända ner till Key West, Florida. Det har varit jätteroligt och framförallt roligt att spendera tid med familjen! Plus att man är rätt brun nu också dååååå :) Och just ja, Justin kommer till Sverige den 20e juli och ska stanna i 10 dagar. Det kommer att bli himla roligt! Hm, nu kom nog en av mina kompisar så nästa gång vi hörs är jag HEMMA!

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Yes! Come home now! Sängen är bäddat och väntar på Dej, B Ä S T I S ! ! !

2010-06-30 @ 23:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0