Sista spurten

Det har varit PROM: basta kvallen/natten pa hela aret. FAMILJEN ar har, efter 10 manader ifran varandra! GRADUATION ar idag, om nagra timmar!!! Jag lovar att skriva massvis om allt nar jag kommer hem igen, for det finns mycket att skriva om. Plus bilder finns i massor som jag lovar att lagga upp. Lovar! Imorgon borjar varan ROADTRIP ner till Florida ocksa. Livet ar for jakla harligt. Ikvall firar vi studenten med middag med Justin och hans familj, sa inatt blir hejda for ett tag. Sedan sa kommer han ju och halsar pa nagra veckor i sommar :) Idag blir det hejda till alla vanner, eller mina kompisar fixade en hejda-fest i fredags sa fick chans att saga hejda till dem flesta da. Ah, men vilket sjukt harligt ar jag haft alltsa. Once of a lifetime experience.


Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Underbart!!! Nu kommer Du hem snart!!! Rasmus hälsar till hela familjen, han längtar efter er allihopa, så sköt om er och ha det så bra som det bara går!!! Hoppas vi snart får höra eller läsa någonting från er igen.

2010-06-16 @ 21:55:39
Postat av: Elin

I told you so :DD!<3<3

2010-06-20 @ 14:35:16
URL: http://emedinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0