:)

Jag saknar er ocksa alla sota svennar! Mest av alla saknar jag dig Sebastian, du ar och forblir min karlek<3

Ujujuj, forlat for apdalig uppdatering pa sistone. Det betyder daremot att jag har haft fullt upp och gjort mycket skoj! For annars skulle jag ju inte ignorera min USA-blogg sadar. Nej, i torsdags var jag pa bio med en kompis och vi sag Shutter Island! Det var kul och filmen var ratt bra.. lite halvskum med ett forvirrande slut! I fredags hade vi ingen skola, sa da spenderade jag och Eve dagen och natten hemma hos Kendall. I lordags vaknade jag upp hos Kendall och solade lite solarium och sedan bar det hemat igen. Val hemma kom en annan kompis over och vi kollade pa 17 again, haha, forsta gangen jag sag den satt jag pa planet till Philadelphia.. Det var 212 dagar sedan. Galet! Sedan behovde jag plugga en massa till alla test och inlamningsuppgifter som ska goras nasta vecka.. uh. Idag pratade jag med familjen och Sebastian i telefon! Jag saknar dem jattemycket. Nu ar det dock inte sa lange kvar och det kanns bade skont och sorgligt. Det ar helt galet egentligen att jag gor/gjort den har resan; helt sjalv! Nar man tanker efter :)

Nu ska jag fortsatta plugga, men lovar att forsoka uppdatera mera framover. Ta hand om er sa lange :)

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

YES ! Det är helt otroligt vad Du kan! Vi beundrar Dej och håller tummarna för Dej våran B Ä S T I S ! ! !

2010-03-15 @ 10:28:15
Postat av: Mamma Monika

Precis vad jag tänkte igår efter att vi pratat, att det är otroligt vad modig och duktig du är som gör detta alldeles själv! (Skulle jag aldrig ha vågat/gjort när jag var i din ålder.) Jag är så stolt!

Krammm!

2010-03-15 @ 17:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0