Fy pa mig

Nej, nu har det gatt en evighet sedan jag satte mig ner i lugn och ro framfor en dator. Den bra nyheten ar att detta beror pa att jag haft hur mycket kul pa gang som helst sedan sist jag skrev daremot! Jo, vart ska jag borja? Vadret har hallt i sig och det har varit mellan 17-22 grader ute varje dag och stralande solsken. Resultat? En brun Elin :D haha jag har fortfarande inte smalt att det bara ar mars.. men nu sitter jag har och skriver i bikini och ser allmant brun ut. Hm, sa den har veckan i skolan har jag haft fullt upp med prov och laxor, men i fredags hade vi "early dismissal" och fick ga hem fran skolan tidigare an vanligt. Sa direkt efter skolan i fredags akte jag, Eve och Samantha in till Philadelphia och chillade! Vi gick in pa affarer som American Apparel, Urban Outfitters, Zara, H&M, Forever 21 med flera. Jag maste bara tillagga att fytusan vad poppis H&M ar har borta alltsa! Jag kanner mig stolt over att vara svensk nar jag ser alla H&M kassar pa gatorna. H&M som grundades i Vasteras. Haha i alla fall.. sa efter att vi kakat och tagit taget hem bar det av till Kendalls. Hemma hos henne var det full fart med en massa roliga manniskor. Tydligen visste alla dar vem jag var, men jag hade ingen aning om vilka dem var haha, men det ar sant som hander. Efter det akte vi hem och klockan var runt midnatt, sa det blev till att antligen fa lite somn. Lordag morgon akte jag, Jess och Becky ivag till King of Prussia (ni vet USAs nast storsta kopcenter?) for att leta lite efter Promdresses. Prom kommer ju upp snart, eller tja om cirka 2 och en halv manad, men alla gor en stor grej av det och tydligen kommer det att kosta en hel del. Sa vi akte dit och tog det lugnt och shoppade lite och testade nagra klanningar. Jag ar ratt saker pa att jag ska ha en rod klanning, for den fargen satt riktigt bra. Maste ta ett allvarligt snack med mamma och pappa nu tror jag ;) Sedan skjutsade Jess hem mig och det bar av till parken i omradet med Samantha. Vi tog lite bilder och snackade i solen.. oh det kanns som sommar! Det ar sa harligt! Efter det akte jag och Eve hem till Jessica (inte min kompis, utan varan "syster") och spenderade natten dar. Och nu sitter jag har, antligen framfor datorn, och skriver om min fullspackade helg :) Underbart! Har kommer lite bilder forresten :)


The LOVE sign :) Haha jag blundar..


Parken :)


Chill i parken :)

Nu ska jag storstada och gora laxor, for om ett tag kommer det gaster och vi ska ha en fodelsedagsfest for en familjevan eller vad man ska kalla henne. Vi hors! :)



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Här hemma har det typ kommit minst 2 dm snö bara idag! Och igår var det så fint väder, snön nästan bortsmält och iaf 5 plusgrader.. :/ Men skönt att se att du har det bra, du är lika snygg som vanligt!:D Ha det kanoners och fortsätt blogga :) Puss och kram

2010-03-21 @ 20:03:10
Postat av: Mamma Monika

Egentligen härligt att du inte har tid att blogga pga trevligheter men jag blir lika glad varje gång du skriver. Är nu fritt fram att kontakta vår utbytesstudent i Tyskland!

Kramisar

2010-03-21 @ 20:45:27
Postat av: mormor+göran

ojojoj,vad Du är engagerad i allting. Jag kan inte hänga med ens i huvudet, så lär mej något! t.ex. när är det spring break (Kanada) och hur gör ni när ni sover över lite här och där? sover ni på soffan under filt med kläder på, eller har ni sängkläder med er, eller ? eller ? eller ? Dum tom däruppe är mormor men en sak är säker Du är våran B Ä S T I S ! ! !

2010-03-22 @ 11:55:41
Postat av: Sebastian

Idag är det sol igen :D Men jag ska jobba hela dan och kan inte ta del av det fina vädret! Skönt att höra att du har det bra men jag väntar på dig här hemma "/, nej nu måste jag åka till jobbet. Du är min snygging, jag älskar dig <3

2010-03-22 @ 12:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0