Natti natt :)

Uh, klockan ar mycket och jag ar redo for laggdags! Idag har jag, Eve, Mama Jo och Girard varit och kollat pa Amish folk och tagit en svang till IKEA. Amish ar alltid lika fascinerande haha, men de luktar faktiskt inge vidare. Visste ni att de bara badar (duschar) en gang i veckan? Och att de inte far kolla i speglar eller ha nagon ta bilder pa dem for att nagonting "hander med deras sjal" da? Haha de ar ett intressant folk! IKEA var lika kul som vanligt. Alltsa, jag blir alltid sa emotionell vid matmarknaden! Haha all svensk mat och allt godis osv. som jag gillar paminner mig sa mycket om hemma.. Jag at faktiskt gravad lax idag med hovmastarsas! Och drack cider! Ah, Sverige<3

Tjejkvallen igar blev lyckad! Jag, Sam och Eve hade movie night och sleepover (ursakta engelskan som bara poppar upp har och dar haha) och kollade pa Valentines Day. Den filmen var jattesot med sjukt manga stjarnor i. Kolla trailer pa http://www.youtube.com/watch?v=iPEipw_fcco


Nu ska jag sova! Tack for att ni laser min blogg :)


Kommentarer
Postat av: Malin

åiihh du är fortfarande lika söt :D <3

2010-03-07 @ 20:09:07
URL: http://tjamalin.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Nej hon är sötare :D <3

2010-03-08 @ 13:55:44
Postat av: Mamma Monika

Vad ni ovan är söta som skriver så sött om min sötaste Elin:D <3

2010-03-08 @ 18:13:37
Postat av: Elin Oberg

Haha tack allihopa sotnosar :)

2010-03-09 @ 03:28:35
URL: http://eliniusa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0