Senior Skip Day

Imorgon ar det den officiella Senior Skip Day pa Downingtown West, vilket betyder att alla seniors skolkar och gor nagot roligt istallet. Typisk amerikansk tradition, sa jag antar att der ar en del av upplevelsen? Jag vet inte riktigt vad jag ska gora, men om jag gar blir jag typ ensam om att vara sistaarselev och hur kul blir inte alla klasser som jag tar med andra seniors? Nah, inte speciellt kul. Det ar inte sa att jag brukar skolka eller nagot, men imorgon ar en speciell dag. Vi far se vad som hander, men seriost, det ar en del av “senior year” saaa.. :)

Haha i min spanskaklass har jag lovat att lara alla lite svenska! De vill veta hur man bjuder ut nagon, introducerar sig sjalv och sager att man ar intresserad av nagon. Haha, vi far se hur det gar ;) Varje gang jag lar nagon amerikan lite svenska sa later det faktiskt som nar Zac Efron och Vanessa Hudgens forsoker prata svenska, d.v.s. ratt roligt men charmigt :D http://www.youtube.com/watch?v=SvdfIrDr-CM

Okej, fick nyss beskedet att jag och Eve inte far skolka imorgon, sa da var det avklarat haha. Det gor inte sa mycket dock, det finns ju alltid roliga yngre manniskor och jag ar ju trots allt en pluggis.. ibland 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0