Kanada!

Uh, jag sa ju att jag skulle forsoka skriva mer! Just nu sa gar det inte.. Mitt huvud ar bara potatismos just nu. Nyss pratade jag med Masha (som var har i julas) och veckan efter "Spring Break" bar det av till.. KANADA :D Haha ett lite random stalle att aka till, men vi ska hinna med Niagarafallen och halsa pa Mama Jos pappa och sedan till slut bo hos Masha och Bane nagra dagar. Det ser jag verkligen fram emot :)

Idag var det sadar soligt och harligt igen sa jag och Eve tog en langpromenad med Samantha! Jag fick till och med nagra linjer utav att vara ute i solen. Harliga zebrafotter har jag ocksa, eftersom det blev debut med mina nya gladiatorsandaler idag! Imorgon ska jag ha pa mig shorts till skolan, for det ska bli mellan 17 och 20 grader :D Haha och jag marker att alla tjejer pa skolan nu borjat bara flip-flops, kjolar, linnen och shorts. I mars. Ja, stackars er svenskar..

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

I Sverige har det varit vår hela vintern om man tittar på gymnasieelevernas fötter. Trenden med tunna tygskor är vansinnig, tycker jag men inte din bror:( Nej, nu längtar vi efter värme och att snön ska försvinna!

Kul med Kanada! Oj, måste iväg för att jobba...

Kramisar!

2010-03-17 @ 07:05:33
Postat av: mormor+göran

Niagarafallen! Där har vi varit och om jag inte minns fel så har vi t.o.m. åkt båt där. Kan inte fråga Göran om vad det kostade, jag minns inte, han är ute och kör lastbil och skall upp i landet och t.o.m. till norska gränsen och försörja något hotel med pellets så dom får det varmt.Här är det mycket snö kvar att tina, kom bara några flingor inatt, dubbla långbyxor är vad det gäller fortfarande, och vinterstövlar! Det är olika här i världen, fast det blir lika lång dag som natt på lördag. Bamsekram till våran B Ä S T I S ! ! !

2010-03-17 @ 09:30:44
Postat av: Sebastian

Det är inte synd om oss svenskar. Lägg ner skitsnacket :) Vi har ett kalasfint vårväder och som Monica säger som bär många tygskor och sånt redan :) Skönt att ni har ett varmt vårväder du som tycker om värme. Rolig med kanada! Jag älskar dig mest av allt sötnos <3

2010-03-17 @ 10:58:32
Postat av: Elin

DAMN YOU ! 17 till 20 grader... BUHU jag bölar, jag vill bara byta ut våra 0 grader till iaf 15 plus ! SNÄLLA jag vill åka till dig NU!! Saknar sönder dig , plus att kylan här får mig att gråta :( blää Längtar tills du kommer hem min lilla poppis <3 ( Sebbe, du vet att vi lider och att det är kallt, snön är kvar och vi alla gråter ! )

2010-03-18 @ 12:10:24
URL: http://emedinn.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Haha ElinM. Jag tycker det inte är speciellt kallt ute. Jag svettas med jacka på dagarna o det är lagom på morgonen :) Men det skulle inte sitta fint om man kunde börja gå i skjort/t-shirt eller shorts nu. Älskling kom hem snart, jag börjar skaka av saknaden. Jag älskar dig mest av allt <3

2010-03-18 @ 14:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0