AYUSA

Jag har blivit otroligt dalig pa uppdatering har tycker jag! Det beror pa tva saker: 1. Varje gang jag bloggar har kanns det sa nara tills jag aker hem, och nu ar det bada jattesorligt och roligt pa samma gang, jag vet inte var jag star riktigt! 2. Jag gor saker varje dag och har inte sa mycket tid for datorn over huvud taget! I borjan av aret skrev jag ju nastan varje dag, men nu ar det som att livet i USA tagit over. Inte for att jag glomt bort Sverige, men det kanns ju lite langre bort nu an forr. Skumt!

Den har helgen har jag varit pa bio med nagra kompisar (Letters to Juliet, sa mysigt!), gatt pa AYUSA home orientation (forberedningssnack om hemfarden), varit med Samantha, bakat, haft Puerto Ricaner och religiosa missionarer (nej, jag har inte brytit en av reglerna om att byta religion haha) har hemma och varit med Justin. Bra helg alltsa! 

WEIRD, att om man gar tillbaka till augusti sa finns en bild fran den forsta AYUSA grejen, den som skulle forbereda oss for aret har. Denna bild ar nu fran den sista, dar de forberedde oss for att aka hem! :'(

Kommentarer
Postat av: mormor+göran

Wauuu, wauuu, !!! Enda tjejen längst fram!!!Snart delar gänget på sej, så är det. Hur går det i skolan, hänger Du med där eller är det extra mycket plugg nu före slutet? måste ni göra några prover nu också? Du är ju en mycket upptagen människa, mår Du bra nu ?

2010-05-17 @ 13:26:35
Postat av: Mamma Monika

Minskad datortid är naturligt och du följer "kurvan" som STS visade på upptaktsmötet i Sverige, dvs störst hemlängtan vid juletid och minst i början och slutet av vistelsen. Många kramar till dig!

2010-05-18 @ 07:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0