Maj for tusan!

Herre gudars.. det ar nu maj manad! Hoppas att alla haft en trevlig valborg och drack en skvatt i mitt stalle. Haha for jag firade inte detta ar pa grund av tre anledningar:
1. Valborg existerar inte har
2. Jag blir hemskickad om jag dricker
3. Vem skulle jag firat med?
Ja, ingen ide alltsa. Har har det varit sjukt harligt vader nagra dagar forresten! Uppe i 35graders trakterna igar och i fredags till och med, sa jag och Eve har varit akta turister och legat och pressat i solen i timmar. Och jo for tusan, visst ar jag brun nu :D

Just nu ar det prom-hysteri. Alla snackar om balen hela tiden, varje dag! Hittills har jag skaffat date, klanning, skor och vet hur jag ska komma dit.. hall i er nu va.. min sota dejt ska ta mig till balen i en superhypad sportbil. Yeaaah, en corvette! Ska lagga upp bilder pa klanningen och skorna senare. Nu ska jag laga mat (for ja, jag lagar fortfarande mat tva ganger i veckan och igar lagade jag en akta svensk maltid med kottbullar, graddsas och potatisgratang med lingonsylt!) och idag blir det enchiladas. Hors senare!

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Oj, 35 grader! Här är det just nu -0.1 och frosten ligger på mitt nyoljade altandäck = hm? När är balen, förresten? Corvette låter inte dumt:)

Kramisar!

2010-05-03 @ 06:28:32
Postat av: Farmor

Låter härligt, Elin! Du har blivit en "hejare" i kokkonsten under USA-vistelsen! Jag är väldigt nyfiken på klänningen! Många kramar

2010-05-03 @ 08:09:03
Postat av: mormor+göran

Nyfikna är vi också! Görans mamma är här några dagar så bli inte förvånad om jag inte är riktig på! Jag är det i allafall , det är ju spännande med nya maträtter också, enchilada , vet inte vad det är, mera spännande allting som Du gör våran B Ä S T I S ! ! !

2010-05-03 @ 11:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0