Nara nara

Hualigen, jag ar sjukl! Har haft ont i halsen som nu overgatt till en harlig snuva och feber, sa det blev ingen skola idag! Det var ratt skont faktiskt att bara vara hemma, sjalv, och ligga i sangen och tycka lite smasynd om sigsjalv. Det ar okej ibland, for ingen gillar gnallspikar :) Sa nu ar jag positiv igen och kande for att lagga ner lite av min dyrbara tid pa att blogga haha. Dyrbara tid sager jag eftersom det ar lite mer an en manad kvar tills det har otroliga aret ar over. Fast, just nu vill jag inte riktigt prata om det. I helgen sov jag over hos Kendall och dar var det massvis med folk; sa an en gang en kanonkul fredag. Lordagen spenderades med Justin och igar, sondag, firade vi Mors Dag har borta i USA. Tyvarr var det da jag blev sjuk, men holl humoret uppe och firade Mama Jo anda. Jag och Eve gjorde ett personligt fotoalbum till henne som fick bli en morsdagspresent. Gud, jag har blivit sa kass pa sarskrivning, kommer inte ihag hur det ska vara langre :( men hoppas ni gillar mig anda. Haha, jag vill se Sex And The City II och Letters to Juliet forresten! Maste ut pa bio med vanner snart. Och maste aka till Hershey park (stort nojesfalt, gar inte att jamforas med Gronan) med Becky och Jess! Och till Jersey stranden och, och, och! Det finns sa mycket jag vill gora pa denna lilla tid. Far se om det gar att trycka in allt :) men nu ar det nara. Hjaaalp!

Kommentarer
Postat av: Mamma Monika

Ojoj, Elin! Massor av roliga saker att göra och samtidigat sjuk:( Hoppas det går över till helgen och du får i annat fall kolla upp halsen, om det fortfarande gör ont och du har feber. I svenskan särskriver man väldigt sällan, till skillnad mot engelskan, så du har gjort rätt (förutom sig själv, som kanske var tangentbordets fel):)

Kramisar!

2010-05-11 @ 06:48:17
Postat av: mormor+göran

Hjälp vad är särskrivning för något? Snart får ni Öbergare lära mej för då är ni hemma allihopa. Här är det inte morsdag förrän den 30. men det är en Sofiadag på lördag eller hur? Jag har inte fått bättre minne men en almanacka med plats att skriva i. Kommer Du ihåg C-vitaminerna? Bli frisk snart våran B Ä S T I S ! ! !

2010-05-11 @ 12:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0